Dlaczego miałbym pozycjonować stronę WWW?

74%

Osób najpierw używa wyszukiwarki Google gdy chce coś kupić lub znaleźć konkretną usługę.

60%

Użytkowników Google nie przechodzi na drugą stronę wyników wyszukiwania.

//webopcja.pl/wp-content/uploads/2019/06/webopcja-seo.png
89%

Osób przegląda tylko 3 pierwsze wyniki wyszukiwania

10x

Większą konwersję ze sprzedaży mają zapytania z wyników organicznych Google, w porównaniu do zapytań z reklam.

Pozycjonowanie szerokie

Czym jest?

Badania wskazują, że ponad 75% ruchu na stronach WWW pochodzi z fraz tzw. „długiego ogona” ( Long Tail)

Frazy Long Tail to frazy wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarkę, które składają się z więcej niż 3 słów. Są one mniej popularne niż frazy krótkie, natomiast ich suma znacznie przekracza ilość wyszukiwań fraz ogólnych.

Pozycjonowanie szerokie koncentruje się na optymalizacji strony tak, by była dobrze widoczna dla jak największej ilości zapytań Long Tail, aby ruch organiczny cały czas wzrastał.

Niekwestionowaną zaletą pozycjonowania szerokiego jest szybsze pozyskiwanie ruchu w serwisie oraz większa jego konwersja.

Dla kogo

Pozycjonowanie szerokie

Nasz proces

  • Dobór prawidłowych fraz kluczowych (ok. 50 150 fraz) bazując na danych Google SearchConsole. Wybieramy te, które aktualnie generują wyświetlenia.
  • Dokładny audyt SEO strony.
  • Optymalizacja techniczna stron produktowych / podstron zawierających
    największą ilość treści (On Site) i budowanie bazy linków do tych podstron (Off Site).
  • Analiza wzrostu ruchu z Google, generowanego przez pozycjonowane frazy.
  • Ewaluacja listy słów kluczowych, modyfikacja listy, powtórka całego procesu.

Oferta – Co i za ile?

Linkowanie Off-Site

Dodawanie linków w zdywersyfikowanych źródłach:
  • Własne strony zaplecza
  • Komentarze i posty na blogach i forach dyskusyjnych
  • Ręczne wpisy do katalogów stron
  • Linki i artykuły sponsorowane
  • Linki ze stron konkurencji
  • Pozostałe, charakterystyczne dla danego kraju

Optymalizacja On-Site

Treści:
  • Analiza semantyczna treści
    i dobór słów kluczowych
    do podstron
  • Eliminacja duplikatów treści
  • Optymalizacja treści i słów
    kluczowych na stronie głównej
    i podstronach
  • Optymalizacja budowy
    hierarchicznej treści

 

Kod HTML:
  • Dodanie i optymalizacja
    tytułów, opisów strony,
    opisów zdjęć etc.
  • Wprowadzenie znaczników
    schema
  • Optymalizacja kodu strony
  • Sprawdzenie i wprowadzenie odpowiednich oznaczeń językowych
  • Wprowadzenie linków kanoniczych
Architektura:
  • Eliminacja błędów serwera
    i strony
  • Optymalizacja linkowania
    wewnętrznego
  • Skrócenie czasu ładowania
    strony
  • Stworzenie poprawnych przekierowań
  • Optymalizacja linków wychodzących
  • Poprawa indeksowalności strony

Oferta Realizacje Kontakt 1 Wiadomość Wycena