Domena

co to jest domena

Jest to wirtualny adres Twojej strony internetowej oraz poczty elektronicznej (jeśli usługa poczty została uruchomiona dla danej domeny).

Jaką domene wybrać .eu .pl .org .com

Wybór domeny może być zależny od grupy docelowej. Jeśli prowadzisz biznes skierowany tylko do klientów z Polski to powinieneś wybrać domenę .pl. W innym przypadku można wybrać inne końcówki.

Dobre praktyki przy wyborze nazwy:

    • musi być łatwa do zapamiętania,
    • nie za długa,
    • powinna się wyróżniać, np. marką,
    • unikaj stosowania myślników,
    • dobrze jeśli będzie bezpośrednio powiązana z oferowaną usługą/produktem lub z nazwą firmy.

Jakie jest koszt utrzymania domeny

Domeny utrzymywane są w cyklu rocznym. Przed upływem terminu opłaconego okresu można ją odnowić lub nie. Przykładowe koszty utrzymania domen w Opcja.pl

    • domena krajowa .pl - 89zł netto/rok
    • domena organizacji non-profit .org - 89zł netto/rok
    • domena do użytku komercyjnego .com - 79zł netto/rok


Hosting / Utrzymanie

Hosting

Udostępnianie przez dostawcę usług internetowych oraz zasobów serwerowych. Na jednym serwerze takich usług może być wiele.
Aby zawartość stron WWW była widoczna w sieci, potrzebny jest hosting.
Ceny zaczynają się o 25zł netto za 10GB (opłata miesięczna)

Kopia zapasowa

Dane klienta są zabezpieczone poprzez cykliczne wykonywanie kopii zapasowej. Codziennie wykonywany jest backup wszystkich plików i baz danych.

Bezpieczeństwo stron www

Każda strona WWW znajdująca się w sieci, jest narażona na ataki. Kopia zapasowa oraz regularne aktualizacje oprogramowania chronią przed skutkami takiego ataku.


Budowa strony internetowej

Zmiana wyglądu strony internetowej

Strona, która kiedyś wyglądała dobrze, dzisiaj nie musi. Ciągle zmieniające się trendy narzucają istotne zmiany w wyglądzie stron WWW. Ważne, aby twoja strona była zawsze na czasie. Powinna być aktualizowana oraz modernizowana przynajmniej raz na 1,5 roku.

Co to jest RWD

Technika projektowania stron WWW w taki sposób, aby jej wygląd i układ automatycznie dostosowywał się do wielkości okna przeglądarki, na której jest wyświetlany. Strona utworzona w tej technice wyświetla się prawidłowo zarówno na dużych, jak i na małych ekranach smartfonów czy tabletów.

UX design

Projektowanie produktów interaktywnych ze szczególnym zwróceniem uwagi na to, aby interakcja z nimi dostarczała użytkownikom pozytywnych doświadczeń.

Czym jest CMS

Aplikacja internetowa lub ich zestaw, pozwalająca na łatwe utworzenie serwisu WWW, jego aktualizację i rozbudowę. Dzięki CMS osoba która nie jest programistą może w łatwy sposób modyfikować, zmieniać, edytować swoją stronę WWW.

Dlaczego wordpress

WordPress jest intuicyjnym i łatwym w obsłudze systemem CMS. Użytkownik może instalować i przełączać się między różnymi motywami. Motywy umożliwiają użytkownikowi zmianę wyglądu i funkcjonalności witryny bez zmiany kodu źródłowego lub treści witryny.

Wycena projektu

Składa się na nią wiele czynników i zazwyczaj jest szacowana pod konkretny projekt.
Jakie czynniki mają kluczowy wpływ na wycenę?

    • czas realizacji,
    • liczba podstron,
    • użyte technologie,
    • niestandardowe funkcjonalności,
    • implementacja UX
    • implementacja RWD


SEM / SEO

Pozycjonowanie

Punktem odniesienia w pozycjonowaniu są zawsze działania konkurencji. Proces pozycjonowania musi więc obejmować analizę konkurencji oraz jej działań marketingowych w sieci. Skuteczne pozycjonowanie to nie tylko osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Powinno ono również wspomagać prezentowanie Twojej oferty tak, aby była ona postrzegana lepiej od innych. Dzięki pozycjonowaniu możesz dotrzeć do grupy docelowej szybciej niż konkurencja.
Do działań związanych z pozycjonowaniem serwisu WWW zalicza się:

    • optymalizacja strony WWW pod wyszukiwarki internetowe (SEO)
    • link building
    • content marketing
    • analityka internetowa

SEO

SEO – (z angielskiego Search Engine Optimization), to inaczej optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Kampanie Google ADS

To kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google i sieci reklamowej Google, dzięki którym Twoja firma może zdobyć nowych klientów. Pozwala dotrzeć z przekazem marketingowym, usługą czy produktem do właściwych osób we właściwych czasie.


Oferta Realizacje Kontakt 1 Wiadomość Wycena